Isracing

Nu har jag varit och kollat på isracing uppe på berget Billingen här i Skövde, riktigt skoj att kolla på, speciellt när dom ramlar omkull på sina hojar.. HÄHÄ nädå. En jävel blev så förbannad när han blev diskad att han sparkade omkull några Rockwoolpaket vid sidan av banan HAHA jävla mupp... 

Helt sjukt kallt var det där uppe, 3.5 minusgrader men kändes som 20 eftersom det blåste en aning.. Mitt ansikte har frusit, känns som gratis Botoxbehandling!

image1527

Träffade även lilla Märta efter jobbet tidigare idag, fan inte klokt att vi inte hörts på typ ett halvår och sen när vi träffas känns de som vi aldrig varit ifrån varann. Fortfarande lika knäppa, knasiga och sjuka humorn! Så nu är Bente Bent och Katja Kaj nykära igen ;D

image1528image1529

Nu ska jag bada och tina upp min kalla kropp, sen är jag ledig imorn wooho! Sen blir det lite P-fest på lilllördagskvällen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nykära


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback