I love shoes

Idag slutade jag jobbet halv ett! Så naajs...Var och hämtade ut min andra beställning från Gojane, alla tre par skorna passade perfekt och var jättesköna på..
Beställde ju lite annat också, allt passade finfint!


Det första paret... Svarta med lite silver i... Var jättebilliga, under hundralappen...




Lila skor med ''inbyggd'' platå, supermjuka och sköna!




Och sist men inte minst, de mörkbruna, också jättesköna... Snyggaste hittills ;)



Ursäkta mina bleka spiror och taskig kvalité på bilderna, tog med mobilen eftersom kameran är på semester till skillnad från en annan...


PUSS!

Kommentarer
Postat av: cissan

hejsan!

va roligt med nya skor! vill oxå beställa från gojane, men är lite skeptisk...hur ligger det till med storlekarna egentligen? Det är ju där skon klämmer ;)



/Cissan

Postat av: Amanda

Cissan: Ja det är ju onekligen lite bökigt med tanke på att det är svårt att returnera, men jag gick efter storlekstabellen som fanns på hemsidan och de skorna jag beställt hittills har passat väldigt bra!

2008-08-01 @ 23:16:32
URL: http://maandiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback