Svullning!

..Tror jag blir tokig, jag bara toksvullar i allt.. Igår kom ju lite lön på kontot och vad gör man inte, jo självklart går jag och Tina på stan och typ handlar halvt ihjäl oss.. haha nedå så illa är de väl inte ;P Men det blev en hel del kläder och pryls, Mcdonken blev de med, jag som avskyr det.. Men var så hungrig efter all shoppning så allt gick ner. Sen när jag kom hem blev det grillad kyckling och grejjer, inte helt fel.
Igår kväll var jag & Märtus hos Victoria & Stefan ett tag, Stefan var på jobbet och hans morsa höll på å tapetsera hos dom, jag trodde dom hade hyrt in någon *LoL*.
Sen åkte vi in till stan och träffa Victorias fulla kusin och hans kompisar ett par minuter, sventrött och hungrig var jag så vi åkte till Statoil efter och köpte Statoil special (stora mosmenyn för er som bor utanför Skövde)..Så förbannat gott, är det tröstshopping och tröstätning jag sysslar med eller vad är det frågan om? Ja, sugen på allt möjligt är man hela tiden iaf.. Helt galet, det enda jag inte är sugen på är alkohol.. Inte så konstigt kanske.
Ja på tal om alkohol, det blev en tur på Systemet igår också för att köpa present till Davidos (lika bra att köra med säkra kort) så det blev en fin flaska Tequila till pajken, han blir nog glad. Kommer säkert bjuda laget runt om jag känner honom rätt, då ska jag va framme med kameran och ta kort på alla ''söta'' fyllon ;)
..Ikväll kommer flickorna vid sex-tiden, då blir det åka av ;)

..Åtekommer med partypics imorn =) Ha en trevlig Lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback