Motala & ångest..

.. Helgen spenderades i Motala, den började riktigt bra, togs upp av Dennis & Jola här hemma och for iväg... Öl blev det på vägen och sedan hem till Dennis, sen kom Jonna och det bar iväg till Hugos. Blev en mycket trevlig kväll =) Träffade Ulm, Carro, Botis, Jimbo, Emma och några fler.. Bl.a. en av mina favoritbloggare John =) Kul att se honom personligen! Carro hade dessutom stans snyggaste high heels som jag och Jonna blev en aning förälskade i ;P
Lördagen spenderades med Emma, Jimbos ex. Vi hade det mycket trevligt och tjattrade som bara vi kvinnor kan medan pojkarna var och firade Jocke med Gokart och middag.. Kvällen blev tyvärr en aning olyckad.. Ångest är ju bara förnamnet och en sak är säker man märker inte hur mycket något/någon betyder förrän man förlorar det. Men lär sig ju av sina misstag och alkohol i stora mängder är inget som lockar mej längre..

& Kristian! Jag är inte ihjälsupen, även om jag önskade det ett tag :S

Så i helgen ser man fram emot att röja nyktert hos David, ska bli riktigt skoj och hoppas på mycket roligt folk som det alltid är där =) Ska ta med mej kameran och ta kort när D bjudit på Tequilan vi ska köpa med oss till honom, för det lär han göra^^
Ska dessutom rycka upp mej med bloggen, har kommit lite ur form den senaste tiden.. Skärpning Mandy!

Ser även fram emot när Emma & Jonna kommer ner och Robert & Bananen kommer upp till Skövde så det blir lite fart i lumparhålan =)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback