I berusningens tecken...

..Nu är jag tillbaka! Har inte skrivit här på ett tag.. Har haft fullt upp :)
Nyår firades som sagt i Motala och som man ser på bilderna i inlägget nedan så var det riktigt trevligt & trevligare hade det (& jag) blivit om jag låtit bli skumpan.. :P Har haft en aning ångest eftersom jag inte minns något efter halv-ett tiden.. Men, men vill bara säga efter det jag minns... FÖRLÅT JOLA... haha!

Martina har även hunnit fylla tjugo :) I Fredags vart de fest hos Martinas far med flickorna & Fredrik.. Vilket j*vla röj, så skoj har jag inte haft på riktigt länge.. Varför lär man sig aldrig att det blir så mycket roligare när man dricker mindre en kväll? Nu har jag fått det bevisat åter igen :) Attan va kul att se alla fylleägg ute på krogen rumla runt.. *LoL*

Martina 20 år

De senaste två kvällarna har spenderats hos Christian :) Blev lite romantisk middag för tre på Lördagen & en hel del öl! hahaha! Vi hade skoj jag & min nya favorit-duo ;P Så nu har vi blivit personliga kockar jag & Tina! .. Ingen kan dricka öl som oss.. Ja, vi gillar de... och Darin-fans...^^

http://www.youtube.com/watch?v=WuOiI_6HCeE&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=LriNwMCpLqY&mode=related&search=


Ett gott skratt förlänger livet sägs det ju :) Shit jag kommer leva lääänge ...

Kommentarer
Postat av: Rusk

Ha ha! Du är väl bara för skön... Ja men då minns du ju nyårsraketerna i alla fall! :-)

Och det är ingen idé att försöka lära sig dricka med måtta, det går inte... :-| Och allt är spritens fel! :-O

Ha d gott, puss på di!
Kristian


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback