Helgpics =)

Här kommer dom utlovade partypicsen från helgen =) Bättre sent än aldrig! Riktigt rolig Lördagskväll måste jag säga, träffa som vanligt när det är lönehelg både gamla och nya bekanta, skolkamrater, klasskamrater och ja alla möjliga prickar, alltid lika skoj =D Speciellt när man får leka lite papparazzi ^^

..Kvällens outfit

..Blev lite förfest hos Martina istället för mej eftersom pärona låg hemma och va sjuka.. När jag kom dit va partyt redan igång ;) Zandra, Malin, Sandra & Tina, kan det bli så mycke bättre? =)




..Resan in till stan, jag och Tinus.. i en V70 koffort ^^



...Festerna hos David blir alltid lika lyckade =) Speciellt när Mandis & Tinis bjuder på Tequila..^^


..Och så Krikan/Kosmopol.. Skulle blivit VIP-bordet på Vatra juu som David fixat.. Lite synd att vi missa de..
Men kul hade vi ändå =)



Sist men inte minst Euro baguette.. hähä det härliga, roliga paret fick jag kort på =)

..och Angeline =)

...Plus att jag fick en himla massa kort på massa annat löst folk på krogen.. Ja man får stå i när man är festfotograf!

Kommentarer
Postat av: PT

härliga bilder =)

Postat av: Anonym

Hähä^^ Jadu kul hade fast att du va hyvsat nykter gumman! ;) Bättre blire i helgen :P Omde nu blir som planerat :) HAHA! Lite gayisch tror jag nog att dom där grabbarna var :) HAHA! - Kyss varandra :) HAHA! De va lätt fixat och ett gott skratt fick vi.... Tack för att du finns och ställer upp så mkt. Älskar dej så otroligt mycket, du är guld värd! Hoppas att du vet de! KYSSER!

2007-01-31 @ 19:26:07
Postat av: Anonym

Oj glömde min länk :)

2007-01-31 @ 19:27:05
URL: http://tiiniis.blogg.se
Postat av: Stina

Oh my god vad snygg du är!!!! :P

2007-02-05 @ 01:30:47
URL: http://stinalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback