Snow (hey oh)..

..åh så härligt! Här sitter man med Red hot chilli peppers i högtalarna och snön bara vräker ner utanför =) Har alltid älskat dom, men varit rätt ensam om de bland mina kära vänner, men deras låt Snow (hey oh) tycker t.o.m Martina & syrran om.. Inte illa ;P
Åh snöö, så mysigt! Det blir nog pulkaåkning ikväll uppe på Billingebacken om jag får bestämma...! 
Slutade verkligen rekordtidigt idag efter bara två lektioner, halv elva, inte alls illa! 
Sista lektionen så hade vi Jeopardy på naturvetenskapen, kan snarare jämföra det med en scen ur Fight club lr nåt.. Fan alla bara tjafsa hela tiden.. Dåliga förlorare hela bunten^^,

Självklart har jag lagt in lite bilder från helgen också, är det något vi är bra på så är det att festa.. Nyhet? Nepp..
Blev lite bilder från förfesten hos mej, lämnade kameran hemma den här helgen faktiskt.
Blev sedan lite fest hos Martinas kusin Victor också, apkul.. Det visade sej att han kände en gammal bekant, Filip Rapp! Hade spelat in
musik med dom =) Så får bli lite party med han och hans band bl.a nästnästa helg när Zandris fyller 19 =D Helsköna och söta som sockervadd hela bunten.

En sak som dock var lite synd att jag & Emma missade Andreas Johnson som spelade in sin nya video på gatan nedanför Victors lägenhet... Men Märta & Zandra kom iaf med haha! Hoppas dom tar med det klippet, då vet jag en som skulle skratta iaf.. Haha! Älskar er sötnosar!


Shake that ass bitch (& let me see what you got)

Fler bilder har Malin i sin bilddagbok från 27 januari & 3 februari.. =) 

Ha de bäst häst!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback