Blond, blondare, blondast!

..Ja eftersom det är lite svårt för mig att få långt mörkbrunt hår på ett kick så har jag återigen tagit beslutet och blonderat min redan ljusa utväxt, me blondie? Oh yes! Färgade i Märtas utväxt oxå, & darling you know it! Blondes do have more fun!

På tal om skojsigheter, jag och Martina tog ett par glas rött igår, det va kul och vi kan inte skryta med att vi har mycket vett i oss.. Man måste la få ha roligt elle?

Men dock! Månaden Mars ska härmed bli en vit hälsomånad, det är spikat! Ja efter kryssningen givetvis.
Så det blir hälsomånad den 7 Mars - 6 April. För den 6 April ska vi till Elmia i Jönköping, då ska jag bannemej ha ett par bärs! Ska bli intressant att se hur den månaden kommer gå... =S

..Åoh damn va skoj vi ska ha i helgen när Zändree fyller år =) Kan knappt bärga mej ska i veta!


Ett stort GRATTIS till Fredde som fyller 19 idag, 88:an hey hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback