De va junte igår!

Här har man inte skrivet på ett tag, shaise! Över tre månader sen sist....

Jag har varit förkyld och allmänt klen sen i Söndags, då var man även bakis och eländig som fan! 
Meeen nu är jag frisk igen, blev det ordentligt idag på min lediga dag när jag fick vila upp mej... Fint de du. 
Nu måste jag hoppa i säng och kolla på SATC, sen blir de kneg hela helgen!

121084-1073  121084-1072
Min fina arbetsplats Käpplunda Gärde serviceboende... Jädra trivsamt ställe


image1071

Förresten, vad tycks om min nya design? Lite uppfräschning sådär...

PUSS!

Kommentarer
Postat av: emilia :)

jävligt cool desingn:)

Postat av: Therese N

Haha, du är tillbaka! Du försvann och var borta ett bra tag.Dax att ses snart?Ta hand om dej

2007-12-15 @ 20:07:25
URL: http://tessantuss.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback