Hängsleklänning för 30 spänn!

Jag är bäst på att fynda, hittade den här hängsleklänningen på Indiska idag för ynka 30 riksdaler. GALET! Det var inget fel på den, hon bara hängde där i storlek XS och såg ensam ut. Hallå, klart jag köpte henne!
Riktigt snygg med olika pryls till.

121084-965121084-962 
Svarta Wayfarers
röd/vit sjal, Blammo
vitt linne, H&M
vit kofta i oversizemodell, Lindex
Röda pumps,
Skopunkten



121084-959121084-958
svart linne, H&M
svarta leggins, H&M
svarta skor,
Skopunkten
svart/vitt armband, Blammo
höftkedja i Guld/svart, okänd affär
Svart skinnjacka, Haléns
Gula platåsandaler,
Skopunkten


Sen när glädjen för den lilla klänningen hade lagt sig så letade jag och min vännina vidare efter roliga fynd, då hittade jag även detta söta linne. Endast 75 kronor. Det du. Gör om de om du kan.
Nu är Indiska min nya favoritaffär.
image966
ursäkta åsynen av min armhåla.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kläderna passade dig verkligen :) Skit snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback