Nervös...

Jag är så barnslig, men jag är faktiskt nervös för att jag ska jobba på dagis imorn.. Jag kommer inte kunna sova :/ Det kommer ju säkert lösa sig, alla i personalen blir dessutom bjudna på jullunch :) Det ska bli lite gott...
Förresten har jag har ätit som en häst idag och nu är jag hungrig igen, får nog ta nåt å stoppa i magen annars kommer jag aldrig somna :)
Sen måste jag ta fram varma kläder för imorn är det utelek som gäller, åh vad jag saknar snön! :'(

Jag hoppas verkligen isen kommer vara bra på Liseberg på Fredag så vi chicks får åka lite skridskor :b

Jul på Liseberg :)
Jul på Liseberg

Kommentarer
Postat av: Rusk

He he! Vad söt du e, d kommer att gå utmärkt. Ungarna kommer o älska dig! :-)Aah! D e inte så mycke kvar av våran snö, bara lite i dikeskanterna. ..

Puss snygging!
Kristian

Postat av: Stina

Hoppas allt gick bra på dagiset! :) Det tror jag nog att det gjorde... Kramar!

2006-12-20 @ 20:14:22
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Amanda

Stina & Kristian: Va gulliga ni är! :) Ni hade faktiskt rätt, det gick jättebra!
Åh, bara om snön ville komma nu oxå :/
Kram på er!

2006-12-20 @ 22:33:22
URL: http://maandiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback