Julklappsköp & härfärgning :)

Idag har jag & M varit på stan hur länge som helst! Nu är man äntligen klar med alla julklappar, inga sista minuten-köp här inte :) Det har varit mycket folk ute i Skövdes julrusch och Swedebanks kortläsare i kassorna har i stort sett krånglat i alla affärer, så det har varit att köa i uttagsautomatskön ett X antal gånger!! grr, irriterande! Jag som trodde de va mitt kort de va fel på, men kollade upp det på banken, men det var det tydligen inte. Jaja nu är klapparna klara och köpte lite (lr okej då rätt mycket ;P) fint till mig oxå :) Det blev bl.a ett linne till imorgon kväll :) Åh fyf*an vad vi ska röja, jag har ju inte festat på 2 veckor :O Det är illa! Så mycke att ta igen!^^ Imorn blir det girls night out bestående av mig själv, Martina, Linda & Angeline.. Jiiho! Sicket gäng! ;)
Ikväll har jag färgat håret på Martina så nu är hon ännu blondare.. Woeii blondes have more fun! Så är det bara :) Nu har vi precis varit och käkat pizza (oj det va ju ovanligt ;P) så nu är jag stenmätt ! Nu ska jag bränna en partyskiva, ta mig ett bad, sen lägga mej & mysa i min ensamhet med D i mina tankar ;)

Puss & kram vi ses på stan!

Pssst*
Låttips till festen (blandning av både gamla & nya godingar):

Akon Ft. Snoop Dogg - I Wanna Fuck You (Dirrty)
Torgny Melin's - Snart är det Lördag igen
Basshunter feat. Patrik och lillen - Vifta med händerna
Million stylez - Miss fatty
The contours - Do you love me
Darin - Perfect
Daddy Yankee - Rompe
Tomas Ledin - Hon gör allt för att göra mig lycklig
Jason Mraz - Geek In The Pink
Sunrise Avenue - Fairytale gone bad
Basic element - I'll never let you know
Fergie - Fergalicious
Mando diao - Long before rock n' roll
Nic & the family - Djungelvrål
Tarkan - Simarik
D.D.E - Rompa mi
Eddie Meduza- Mera brännvin
Günther - Naughty boy
M.V.P - Rock ya body

haha! Skål tamejfan!
Skål!!

Kommentarer
Postat av: Rusk

Aaaaah! Shit!!! Jag har inte börjat... *ångest
Fan vad alla e duktiga.

Puss tjejen!
Kristian

Postat av: Anonym

Verkar som att det blev hårt! Varit frånvarande länge nu... :-/

Hoppas ni överlevde...!

Kramis AmandoDiao!
Kristian

2006-12-17 @ 14:43:08
Postat av: Anonym

Kristian: Jorå visst lever jag =) men det gick vilt till alltså ;b

2006-12-17 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback