Jul, jul, strålande jul...

Nu har man inte hunnit skriva blogg på ett par dagar under julruschen :) Hoppas alla haft en riktigt mysig julafton iaf!

I Fredags var jag, Zandra, Martina, Maria & Angeline på jul på Liseberg.. Det var mysigt! Det som tog priset var spköhotellet Gasten! Jag, Zandra & Angeline var ensamma & fick gå hela vägen genom huset bara vi tre.. Herregud vi skrek & skratta så vi trodde vi skulle tuppa av :) Men skoj var de! När vi skulle gå in var det en äcklig tomte som fråga om Angeline va dansk!! Haha snart sätter hon den där danskan alltså^^ Innan så vann hon en gran som hon blev jätteglad för å gick och stoltsera med på varje kort :b

Tidigare på kvällen var det skridskouppträde på stora scenen, riktigt fina & jätteduktiga var dom :)
 







Igår var det uppesittarkväll hos Christian, enbart roligt folk & fulla som svin..Bingolotto, gitarrspel & ölbomb i en Allrent-flaska (behöver jag säga mer? ;P) ja man tager vad man haver sa Kajsa Warg :) 

 Lake, gitarren & jag...

På hemvägen hade jag & Martina jätteroligt med våra blytunga fulla ölflak som Christian hade fixat som vi tänkte ha imorn på Juldagskvällen tills snutjävlen kom väldigt lämpligt och beslagtog & hällde ut dom... KUL *NOT*, då blev jag jättearg & fråga om dom inte hade nåt bättre för sig än att gå & bry sig om sånna småsaker.. ååh sur! Men, men nya flak är redan fixade och ska hämtas imorn.. 

Idag har det ju varit julafton som vi alla vet :) Jag vaknade rätt tidigt imorse & upp som en tupp, en aning bakis och morgonkaffet blev orört.. Men, men väl hos farmor & farfar och fått lite mat i magen så mådde man bra igen :) ikväll har jag & min lilla familj bara umgåtts, jag har delat ur julkappar (det är säkert att jag blev tvingad att ta på mig tomtemössa :P) som vi öppnat i lugn och ro, julgröt blev det oxå, Elin fick mandeln den lilla räven! Hon har dessutom klagat över sina svullna fötter idag, hum graviditet på G kanske? ;P Haha! Nedå.. Dom nöjer sej med sin Qeelas... (än så länge)

jul
Julafton-pics



God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Stina

Oh my god va vacker du är.. och skitsöt i tomteluva dessutom hihi :P Hoppas du haft en härlig julafton... Kramar!!

Postat av: Rusk

Ååh! Vad mysigt ni har haft det...! :-) (Jag oxå förstås), men shit vad bilder du har lastat in! :-P
Måste hålla med Stina, ååh så vacker! Och riktigt söt i tomteluva...

Fick du några julklappar då?? Jag fick en 13årig Caol Ila (whiskey) Destillers Edition. Begränsad upplaga, riktigt samlarex som ska sparas o bevaras. :-) O lite smågrejjer.

Vad var egentligen anledningen till att bengen tog ölen, får man inte dricka öl där borta eller?!?

Puss på dig din suppa-snygging!
Kristian

2006-12-25 @ 06:24:39
URL: http://kristians.blogg.se
Postat av: Amanda

Stina: Du är så söt! :) Tack så mycket, den där tomteluvan blev kvar på huvvet hela kvällen ;) hihi

Kristian: Mysigt ohja! :) Kul att höra att du med haft det!
Nej men anledning till att dom tog den var väl för att ingen utav oss var 20.. Martina fyller det om en vecka dock, men men :b Shit happens !
Skönt att höra att du fick en julklapp du blev riktigt nöjd med, jag fick lite olika saker men det bästa var nog två pocketböcker som jag länge velat ha, läste ut halva redan inatt ;P

Puss, kram & god fortsättning på er!

2006-12-25 @ 11:34:49
URL: http://maandiis.blogg.se
Postat av: Rusk

Jag fick oxå två pocketböcker! :-D Så jag antar att jag snart måste börja läsa, om mormor ska fortsätta så här...! :-P

Kram o god fortsättning på dig oxå!
Kristian
Ps. hmm... gränsen för alkoholinnehav är ju 18, men men. Tur att du har "bra" kompisar... :-/

2006-12-26 @ 01:37:09
URL: http://kristians.blogg.se
Postat av: Fröken Hemlig

Halloj bejbi!!

Jasså till att ha plockat fram ett ännu finare kort på sig..du måste ju driva killarna till vansinne ;)

God fortsättning...

ps e det bara jag som e less på att hela tiden starta en konversation med den frasen..längtar till påsken..

Kramis bananis!

2006-12-26 @ 10:59:21
URL: http://frokenhemlig.blogg.se
Postat av: Amanda

Kristian: Ja, jag har redan läst ut min första :D Så nu får du börja ligga i med läsningen haha!
Jasså, är det 18? :O Men har det någon betydelse att det var importerad öl kanske? Min kompis gjorde väl ett brott när han sålde till oss? Det va kanske därför? Ja,ja inte mycket att göra åt nu.. Men lite surt är det ju :b

FH: Hellu!! Nädå, det tror jag inte jag gör :P haha men tack ändå darling! :D Hoppas du får en riktigt god fortsättning nu, påsken kan komma nu tack ja! Så sommaren kommer dessto fortare ;D

Kram på er!!

2006-12-26 @ 12:16:08
URL: http://maandiis.blogg.se
Postat av: caroline

Om du hinner med tåget så du är här vid sex, är du himla välkommen att käka med mig och Ulmis :)

God fortsättning gumman!

2006-12-26 @ 12:45:05
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se
Postat av: Rusk

Jara Mandis, det gör du visst!! ;-)

Puss!
Kristian

2006-12-27 @ 05:37:36
URL: http://kristians.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback