Fredagsmys & lussebullsbak :)

Igår kväll var D här :) Myspys hela kvällen, kollade på Running scared.. Den är bara för bra den filmen! En sån där film man kan se hur många gånger som helst.. Hihi D va nära på att missa bussen oxå, vi råkade somna och så vaknade vi av en slump fem i två & hans buss gick 02.01 härifrån, det va bara att springa :) Han pratade oxå om att ta en sista minuten-resa innan jul med ett par lumparpolare. Det tycker jag dom förtjäntar, men damn vad avis jag kommer bli när han kommer hem igen och ser ut som en bränd pepparkaka! ;b

Igår på dan var jag hos syrran, hjälpte henne med färgning av håret, jag gjorde det jag skulle och det var bra, men färgen kan man ju inte säga detsamma om! Usch vilken dålig, blev ingen skillnad & blev det nån skillnad så blev de bara orange-aktig nyans! Men Schwarzkopf brukar vara bra men inte den här varianten:

 Huga! 

Tacka vet jag Schwarzkopf Vision!

Nu är farsan i Sälen, rätt skönt faktiskt, blir lite lugn & ro här hemma :b Så idag ska jag och morsan baka lussekatter, mm gud så gott! :)
Lussekatter

Kommentarer
Postat av: Rusk

Åh jag vill oxå ha lussebullar...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback