Förkylning & jobb...

Ajaj, nu är jag förkyld igen, hoppas det är snabbt övergående den här gången.. :/
Ikväll ska jag jobba på Vallehemmet (äldreboende), jag har faktiskt saknat det lite, men kommer ju vara lite ur form nu med alla rutiner eftersom jag inte jobbat på ett par månader, undra just om inte min med.delegation inte har gått ut oxå? :/ Aja, det löser sig nog :) Det finns billigt solarium iaf, så blir att åka tidigare för att sola lite.. Skönt!
Åhh naaj mina arbetskläder har blivit grymt skrynkliga efter att legat intryckta i garderoben, KUL! Det blir bara att slänga fram strykbrädan... Hur ska jag hinna allt?!
Nej nu får jag sätta på lite musik så går allt som på en dans!
Over & out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback