En helt vanlig Tisdag när skolpapparazzin har varit igång :)

Detta inlägg skulle jag publicerat i Tisdags om inte bloggen krånglat som den gjorde... En helt vanlig dag i skolan, fast den här dagen tog jag med kameran.. Hum, är det egentligen acceptabelt att vara så omogna som vi är?! Äsch skit samma! :) Kul har vi iaf hähä^^

 Dagen började med ett (ovanligt) bra morgonhumör! :)  
Det goda humöret satt i! Och smittade av sig på Annica & Martina..
Inte på Richard dock, han satt mest och funderade..

Henke & Martina kom in i en het diskussion ;)
Medans jag tog kort på Asses ass..
Sen vart det flätning av hår..
...och pusskalas :)
Kondomkastning och....ett blowjob hann vi oxå med..

Jag bara älskar aromen av mina skor :)sen gillar jag rumpor..Fuck you 2 R!

Spank that ass! Sedär kom Japp med på ett hörn oxå :)  

Vad är det med karlar och våld? Ska alltid bråka!

Annica är sexig... Martina likaså...

 men jag...  ...gillar iaf rumpor :)

...Efter skolan blev det provning av glasgögon..där Martina fann dom snyggaste!


Den underbara Tisdagen avslutades med en lunch på vår allas Mcdonken :)

  

 ..Lägg märke till damen i bakgrunden som lagt sin bebis i en av Systembolagets kundvagnar *LoL*.. Man tager vad man haver sa Kajsa Warg ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad jag blir sur! Dumma blogg som ballar ur, jag va ju inte ens färdig med inlägget :(

Postat av: Rusk

Men du fick i alla fall ut en del... Det viktigaste!

Du är för skön, sånt underbart ego. Du har nog rekord i flest bilder på sig själv i en blogg... Fortsätt så, du är för härlig!

Ouss tjejen!
Kristian

2006-12-13 @ 01:46:35
URL: http://kristians.blogg.se
Postat av: Rusk

Puss skulle det ju stå, fan!

Puss!
Kristian

2006-12-13 @ 01:47:34
URL: http://kristians.blogg.se
Postat av: Mary

du är verkligen snygg! Be proud!

2006-12-14 @ 00:25:54
URL: http://breath.blogg.se
Postat av: Amanda

Äntligen funkar bloggen igen och mitt inlägg blev färdigt :)

2006-12-14 @ 17:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback