En dag på räddningsverket :)

Trots det tråkiga vädret och de få sömntimmar jag fick inatt så har det varit en riktigt rolig dag, jag tror inte jag kan vara seriös nånstans nångång :) Jag tror inte jag höll mig för skratt en sekund, haha men kan man göra annat när man har ett tiotal studerande brandmän svärmandes omkring en? ;P Jag och hälften av klassen fick agera skademarkörer i och utanpå en buss som blivit påkörd av en långtradare.. Det var ett himla ståhej att få ut mej där jag låg under ett säte i bussen haha! Sen var jag inte lite fräck när jag (med mening) gav 198 cm långa och 105-kilos tunga Daniel samma skadeplats till andra räddningsgruppen var ju inte lite taskigt, där kan man snacka om svårigheter ^^ Usch men vafan lite motgångar ska dom väl ha ;) Där fick dom för att jag fick ligga så länge med min ''höftsmärta'' *LoL*..
Vi insåg ganska snabbt efter att vi anlänt till Räddningsverket och fått våra snygga skyddshjälmar att vi va kusligt lika byggare Bob.. Fast kvinnliga varianter då :)


På den mittersta bilden ser jag dock ut som en hiphoppare med extra tjock keps^^

Cuz' we are hiphoper's yes we are!

 
Räddningsverket



Nej nu ska jag lägga mig och vila en stund, ikväll blir det kickboxing på gymmet, det blir en rolig fortsättning efter våra (eller ja mina då..) vilda Rambo-lekar i skogen idag :) Hej å hå!

box

Kommentarer
Postat av: Stina

kickboxning är skitkul.. så skönt att få avreagera sig lite hehe :P

Postat av: Rusk

Hmm... Av bilderna att dömma så verkar ni haft det slitsamt...! :-O

Kramis!
Kristian

2006-12-14 @ 23:09:17
URL: http://kristians.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback