Bloggstörningar!

Lagom glad jag blev igår kväll när jag kom hem från praktiken och det inte går att skriva blogg! Jag hade massor i skallen som jag ville skriva ner. Idag har jag ju glömt hälften :(
Jaja, sånt som händer, det får bli en frukostblogg istället.. :b 
Igår efter att jag stressat, missat bussen & slutligen fick stressgå i regnet utan paraply till KSS så blev det iaf en väldigt lugn & skön kväll, vi hann t.o.m kolla lite på ''Bonde söker fru'', ett program jag knappt sett, men jag har sett det ett par gånger och det räckte eftersom många av mina arbetskamrater hade sett det dessto mer, så dom fyllde i där jag inte hängde med :P haha! Den där skåningen Per-Martin eller vad han heter verkar ju hur tråkig som helst, pussades dom ens? Tjejen verkade ju hur glad som helst, men han bara satt där :b Men de var väl som Helen sa, dom här karlarna har väl inte haft nån på väldigt länge, så dom vågar väl knappt pussas, haha och jag bara -Nä då exploderar dom väl! Haha jisses va vi skratta, äsch man får va taskig när man kollar på TV ;P 

Böndera
Från vänster: Marcus, Mikael, Andreas & Per-Martin

Alla bönderna verkar ju va lite muppiga & Andreas, hallå vilken dialekt pratar han? Det va någon som sa att han är från Norrköping-området.. Hum, jag får helt enkelt fråga D när han kommer hit imorgon, han har hela tiden tjatat om hur fula dialekter det finns i Östergötland, nu är jag nog beredd att hålla med^^, Tur att inte Motala har en av dom :)
Vilket fall som helst så var det kul att alla fann kärleken i programet. Tycker bara synd om alla par som frågades ut av den där pinsamma programledare Linda Isacsson, haha!

På tal om kärlek, det kan ju vara hur underbart som helst & hur svårt som helst som vi alla vet. Just nu lider jag med M som har lite strul på den fronten, eller ja, strul & strul, det är väl det vi inte vet riktigt om det är.. Men den stora frågan är ju när är det kärlek? När man var yngre så blev man ju förälskad både hit & dit, nu känns det som man inte kan bli det alls ibland. Det känns som man slutat vara så naiv & man tror inte man blir tagen på allvar osv. Vilket fall som helst så hoppas jag iaf det går vägen för henne & J :) Ska bli kul att träffa denna prick, verkar va en trevlig karl med Skaraborgs-humor ;D

Love at first sight

Åh imorn kväll har D permis, då ska han komma hit som sagt :) Det ska bli så mysigt! Hihi jag pratade med syrran igår i telefon & hennes kommentar vart ju rolig -''Fan va snygg han va då''.. Hon träffade nämligen mig & D när hon & vovven hennes kom ut med ett par filmer till oss i Måndags.. Elin är rolig, hon säger aldrig sådär om karlar, det var därför hennes kommentar i telefon var klockren igår. Hon har varit ihop med sin Jonas i över 5 år nu, så hon har lagt ner den biten med att kolla in andra! Haha hon slutar aldrig förvåna :) Förresten färgade hon håret mörkt igår.. Ska bli spännande att se! Just det, nu blev jag påmind om att jag ska färga Karolinas hår oxå (min andra syster), hon ska bli blondare, hihi sen ska jag övertala henne att lägga i en silverblond nyans oxå :) Nice!

Sis & jag
Elin & jag som två fulla & glada blondiner :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback