Året 2006...

Jag tänkte eftersom året lider mot sitt slut, vad kan inte vara bättre än en liten lista på vad man gjort under det gågna året? Här kommer lite godbitar iaf :)...


Jag har....
> Skålat in det nya året 2006 på en buss med Annica på väg till nyårsfest.  Ja, vi hade skoj iaf med den trevliga busschauffören (allt blir vad man gör de till ;)

> Gjort 5 veckor praktik på ett sjukhem, mitt i en maginfluensa-epidemi. Kul, NOT när personalen är så ikompetent som man inte borde få bli.

> Spenderat sportlovet i lilla mysiga Motala :)

> Gått på så många bubbelpools-partyn att jag inte ens kan räkna alla.

Frosen strawberry daquiri

> Haft girls making out-tävling i en bubbelpool topless *tsss*

> Lärt alla partypeople ölbomben (som Ulmis lärt mig) på i princip alla fester man varit på.
(Gör så här: Ta en tom 1,5 eller 2 liters pet-flaska, ta en sax eller kniv och skär ut ett
litet hål i sidan på flaskan, häll öl i hålet & drick för fulla muggar! Då slinker det ner lätt kan jag lova ;P)
Ojoj vad många kalasfyllor man skapat efter det..^^



> Hånglat med fler tjejer än killar (tror jag iaf haha)

> Önskat jag var bi.



> Druckit champange >LOVE IT<

> Spelat airhockey.

champange

> Jobbat 9 veckor som sommarvikarie på ett äldreboende.

> Träffat & småumgåtts med dom två mest muskulösa 22-åringarna jag sett. (Inte nu längre dock, ni kan nog förstå varför)

> Firat midsommar i underbara Smögen, festade 3 dygn i sträck med enbart öl som bränsle. *LoL* , Underbart!



> Åkte till Bulgarien på min 18-årsdag. ETT MINNE FÖR LIVET! Bulgarian vodka *No thanks*

> Ätit Eli special pizza på Alpina pizzeria alltför många gånger :O

> Handlat på Coop vääldigt mycket..

> Insett hur kul man (faktiskt) kan ha i Skövde, Krikelin/Kosmopol är oavsett vad alla säger
om Bogrens, Vatra m.m. fortfarande stans partyhak.

> Åkt på årets Magaluf reunion kryssning, fantastiskt kul & party på elitnivå^^ ( bl.a. med Jonas (Basshunter) & Basic Element-Peter a.k.a Naken-Peter no.2, it was craazy! )



> Skrattat vääldigt mycket.

> Gråtit.

> Träffat otroligt mycket underbara människor.

> Sett döda människor.

> Slutat vara så förbannat naiv.

> Skaffat ett gymkort, har väl inte används alltför mycket! Men det kommer!



> Gått från långhårig brunett till korthårig blondissh.

> Haft känslor för någon som inte känt samma sak.

> Bojkottat bussen & cyklat/gått till skolan varje dag.

> Börjat festsnusa *AJJABAJJA*. Säg, vem kan motstå Rapé Lingon?

> Varit i Mantorp på dragracing, grymt!



> Sprungit naken med Märta & sjungt karaoke när hon bodde i en bottenvåning i Lunden.

> Jobbat på förskola :)

> Varit på julmys på Liseberg :)

> Varit väldigt full, inte rekordfull dock! Man lär sig ju av sina misstag! :)



> Smakat & bakat världens godaste kaka (Silviakaka)

> Varit väldigt sjuk, inget allvarligt dock, tack & lov!

> Solduschat alltför många gånger, lär mig aldrig att det är dyrt & blir inte ens bra :b

> Praktiserat på Kärnsjukhuset i 5 veckor & sett/gjort otroligt mycket jag aldrig trodde jag skulle få se/göra.

Kärnsjukhuset Skövde

Sådär, nu kommer jag inte på mer.. Man hinner ju med en massa kul på ett år, så allt får ju inte plats här givetvis :)
Men jag tror fortfarande 2007 kommer ha oändligt mycket mer kul i sitt sköte än 2006.
STUDENTISSHH 2007 is tha shit! ;D

GOTT NYTT ÅR
Den här har jag målat själv, bara så ni vet!! Otroligt vacker *LoL*





Kommentarer
Postat av: frokenhemlig

Ååhh vad ni piffar & gör fint i era bloggar..! =)
jag själv fattar noll hur man gör..skulle vilja ha en annan bakgrund men strunt samma det var inte därför jag började komm..

Men du vaddå Rape lingon?? ett våldtaget lingon *asg*
Har aldrig hört talas om.. nu måste du förklara!

Kramis!

Postat av: frokenhemlig

ps by the way..det ska vara ICA!!!
inte Coop men det är säkert nån snygg grabb på Coop som lockar eller?!?
;)

2006-12-27 @ 00:42:30
URL: http://frokenhemlig.blogg.se
Postat av: Rusk

Shit vad det hinns med mycket på ett år!!! Du har även ändrat färg på din blogg 2006... :-O
Jäkla partydjur!!!!!!

Jag skulle nog kunna sammanfatta mitt år på en rad. :-P

Jag tycker att din gott nytt år-hälsning var grymt snygg... Så jag har t.o.m snott den. :-) , hoppas att den inte var copywritskyddad!?!

Puss söta Mandarinis!
Kristian

2006-12-27 @ 05:49:55
URL: http://kristians.blogg.se
Postat av: Amanda

FH: ASGARVAR!! Jag får alltid ett lika gott skratt när jag läser era kommentarer, ni är för härliga! Har du aldrig hört talas om Göteborgs rapé portionssnus?! Sthlm:are va :D HAHA! Lingon är no.2.. Snuset har en touch av lingonsmak.. härligt serru ;P

Kristian: Ja, jag kom på en hel del till slut :D Tackar :D Jag blev en aning stolt av min vackra bild, hahaha, självklart får du tjyva den & visa den för hur många du vill ;D

Puss & kläm på er sötnosar!

2006-12-27 @ 16:51:34
URL: http://maandiis.blogg.se
Postat av: frokenhemlig

tycker gott att du kan skicka en sån där spännande snusburk till mig då vi inte verkar ha nått sånt häruppe
*tindrar med ögonen*

du kan ju se det som en kanske lite försenad julklapp till mig??

Kramelikram!!

2006-12-27 @ 22:21:09
URL: http://frokenhemlig.blogg.se
Postat av: frokenhemlig

ps by the way min polare kör dragracing där nere på Mantorp och hon rockar.. min lilla stumpa hon e bäst!! =)

2006-12-27 @ 22:22:58
URL: http://frokenhemlig.blogg.se
Postat av: Rusk

Men hallå FH!!! Göteborgs rapé...! Vilken värld lever du i?!? Nä ja... just det ja...! Södertälje, jag glömde. Ja då förstår jag ju assosiationerna till våldtäkt, asså shit gumman du måste komma bort från den där hålan!!!

Sorry Mandis att jag skriver till någon annan i din blogg, men jag var tvungen att svara... :-/

Asså jag är gärna med på punkt 4, 5 och 7 när som helst...! För att förlänga min egen list menar jag! :-O
Men shit är det du i... ? .. vilka bilder (jag får i huvet oxå) ... nä jag måste sluta nu, jag ska...

Puss snygging!
Kristian

2006-12-28 @ 18:27:54
URL: http://kristians.blogg.se
Postat av: Amanda

FH: Aj, synd att snuset blir så dyrt nu om ett par dagar :O Annars hade jag skickat upp en dosa, men jag är så gniden med mitt snus & håller det kärt HAHA!

Kristian: Han får kommentera hur mycke han vill, även till andra ;P haha!
Ohja, du får va med any time darling! ;D Men nej soldusch-kvinnan är inte jag, bilden är tagen :b

Puss godingar!

2006-12-28 @ 22:50:00
URL: http://maandiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback