Alfie...

..Nu har jag kollat på film lite i min ensamhet, jag glana på en film jag fick utav storsis i julklapp.. Alfie hette den med Jude Law i huvudrollen.. Syrran bara antog att jag tyckte han va snygg, därför hon köpte den :b Jaja, hon hade väl lite rätt då.. Är lite svag för god old brittish^^
Det var väl ingen kanonrulle, men rätt lättsam & ganska roande om ett oseriöst ungkarlsliv och allt dess innehåll..



Nu är jag jättetrött & känt mej hemskt osocial mot dom flesta i min omgivning dom senaste dagarna, men jag är inte van vid tidiga mornar & långa arbetsdar i kombination med pms, så förlåt mig :)

Haha här ser jag förresten ut som en ungkarl i herrskjorta & uppsatt hår, man får lov att flumma ibland ;P Stora bomullsherrskjortor är dessutom det skönaste som finns!




Nu ska jag lägga mig & fortsätta läsa min spännande bok..
Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: frokenhemlig

Men visst är musiken kanon i filmen??
Har hela soundtracket!

Natti natti gumman!

Postat av: Amanda

FH: Ja just det! Det glömde jag nämna :D Det var faktiskt underbar musik i filmen, tror den ena låten var skriven av Migg Jagger, det gillas ;b

Kram på dig!

2006-12-29 @ 06:19:41
URL: http://maandiis.blogg.se
Postat av: PT

apropå filmer. kan start rekomendera The holiday. nästa så att PT själv började gråta och jag som inte ens gillar sådana filmer, men denna var kanon. en måste ha film faktiskt =)

2006-12-29 @ 16:11:50
Postat av: Rusk

PT av sten, satt o grina till film?!? :-D

Det finns bara en "Alfie"!!! Och det är Daniel Alfredsson - Ottawa Senators, tidigare i Frölund!!!

Fin skjorta du fått på dig, den passar dig alldeles utmärkt... :-|

Puss beauty!
Kristian
Ps. Jag ser igenom den... ;-)

2006-12-29 @ 19:03:56
URL: http://kristians.blogg.se
Postat av: PT

även stenar har känslor =P

2006-12-29 @ 19:35:13
Postat av: Fröken Hemlig

Jupp det e Mick Jagger som skrivit dom flesta låtarna, jag kan ju skicka en skiva till dig, den e kanon bra!!

VET DU VAD?? Jag såg minsann Göterborgs Rape idag.. men det var ingen piffning med lingon på den.. så jag köpte den inte..men tänkte på dig då hihi!

så ni ser jag e inte helt insnöad..så det så! =)

By the way .. ingen blogg idag?? hmm..

*Kräver underhållning när hon sitter på jobbet bland alla griniga tanter :(

2006-12-30 @ 02:17:22
URL: http://frokenhemlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback